24 febbraio 2015

New Life

Ho voglia di fotografare. Di scrivere. Di raccontare le mie avventure, le mie passioni. La mia vita sembra aver preso una svolta. Finalmente so cosa voglio e sto dando tutta me stessa per averlo. 

Amo la fotografia, ogni giorno sempre di piu'. E' sempre stata una complice e un'amica. Amo le persone, i loro occhi. Amo gli istanti, quelli speciali. La neve che cade, il vento tra i capelli. Un bacio. Un sorriso. La luce del sole che illumina un viso. Amo la fantasia; inventare, creare. Amo la moda, esprimere se stessi attraverso un proprio stile. 

Dentro a questo blog troverete tutto questo. Troverete ME. La mia voglia di farcela. 

Spero non vi annoiero', ma soprattutto spero di riuscire a trasmettervi emozioni, e chissa' magari ispirare qualcuno.

A prestissimo,
Serena






I just want to take photos. To write. To tell you about my adventures, my passions. It feels like my life is about to change. All of a sudden I realized I know what I want and I am giving all of my self to acheive it.

I love photography, more and more each day. It's always been like a real friend to me. I love people, their eyes. I love moments, the little special ones. The snow, falling. The wind throughout the air. A kiss. A smile. The sun light, shining down on my face. I love fantasy: creating something new. I love fashion, expressing myself through my own style.

If you will ever be reading this blog, well, that's what you're going to find. MYSELF. My desire to succeed. I want to make it.

I really hope I won't be boring you, but most of all I do hope to make you feel something, and maybe to even inspire you.

With Love,
Serena


2 commenti:

  1. I miei complimenti per il tuo Blog Serena, lieto di seguirti
    Maurizio

    RispondiElimina